onsdag 31. juli 2013

Kreativitet på jobb!

Ååååå...det er kjekt når solen skinner og det varmt og godt ute. Det er da inspirasjonen kommer!
Denne sommeren har jeg som vanlig hatt en sommerjobb for å spare opp en buffer til resten av året. Fellesferien er ikke akkurat det travleste tiden hvor jeg jobbet, så det var her starten på det som omsider ble Apekatten Andor ble satt i gang. Etter å ha trålet gjennom permer og jobbinstrukser for å sjekke at jeg faktisk hadde gjort alt jeg skulle, kunne jeg tillate meg å la kreativiteten få sitt utløp på en diskré måte ved pulten.  





 "Tittei"

Nå går turen til hytta. Min gode venninne Liv-Kristin og jeg setter oss på sykkelsetet og legger i vei til hytta på Jørpeland. Sykkelen er klargjort, den nye sekken er pakket og alt er lagt tilrette for noen fine dager i rolige omgivelser. Håper solen fortsetter å skinne og at varmen holder seg :-) Kanskje vi kommer tilbake med nye kreasjoner? 

Ha en riktig fin ettermiddag alle sammen! 

Klemmer fra Wibeke

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...