mandag 27. mai 2013

Sommermarkedet ble en suksess!

...gubbanoa, så masse fint folk lager! Det var så mye forskjellig, kunst, smykker, klær, kopper og bøker :-) Skikkelig kjekt å være blant så mange likesinnede!  Det var egentlig bare flaks at jeg  ble tipset om arrangementet på FB. Det at jeg allerede hadde heklet opp en del for kundekvelden hos Hennie's hus gjorde saken biff! 



Min lille bod på sommermarkedet :-) 



Både "Wallace og Gromit" og "Angry birds" fikk ben å gå på! Ungene der elsket dem :-) 

Salget gikk jo betraktelig bedre når min mor overtok boden for et par timer. Hun kunne virkelig selge! Kjenner at jeg har noe å lære der:-) Tusen takk for hjelpen, mor! 


Mange klemmer fra Wibi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...