mandag 29. juli 2013

Lille frøken harepus i ny drakt...

...alle trenger en liten make-over iblant :-)
Lille frøken harepus har fått et par nye detaljer og nye farger på henne. Jeg fant et fint stykke stoff på min nye favorittbutikk, Stoff og Stil i Hillevåg, og fikk ideen til å bruke det som en søt detalj. I tillegg har jeg nå bestemt meg for å bruke skikkelig barnevennlige øyne (selv om de har brukt til nå har fungert bra). Har bestilt dem fra Suncatchereyes på nettet og kan fåes i alle slags varianter. Garnet har jeg funnet på søstrene Grenes.

Her er altså Lille frøken harepus i litt ny drakt :-)



Rundt det lille stoffhjertet sydde jeg først en sikk-sakk søm før jeg tråklet det fast på magen hennes:-) 


Sikkerhetsøynene kan være litt vanskelig å feste og ikke minst plassere, da man må gjøre det før arbeidet er helt lukket, så det gjelder å ha tunga beint i munnen. 



Omsider fikk Lille frøken harepus et nytt "look" på null komma niks! 

Nå er jeg i vinden med innleggene altså ;-) To på én dag! Tihihi....

God natt til dere alle...

Klemmer fra Wibi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...