mandag 9. april 2012

Rydding og uferdige prosjekter...

...jeg er nok ikke alene om å ha en haug med uferdige prosjekter liggende. I går hadde jeg er ryddedag i strikke- og heklesakene mine og jeg må si jeg ble overrasket over hvor dårlig oversikt jeg faktisk har hatt! Jeg fant uante mengder av uferdige prosjekter som bare ropte etter å bli ferdigstilt. Noen avgikk med døden,   noen andre ble høstet for vatt, og så var det heldigvis noen som ble reddet. Som for eksempel denne lilla ranglen

Denne ranglen kan også kjøpes i min Epla-butikk



Etter denne ryddingen har det gått opp for meg at jeg har store problemer med å kaste garn, selv om det bare er bitte bitte litt igjen av det...så nå har jeg en gaaanske stor pose med masse små nøster...vi får se nå om det kan bli noe av det!

Ha en fin fin 2.påskedag!

Klemmer fra Wibi

ps: tusen takk til alle som tar turen innom bloggen min! Det er utrolig kjekt å se at det er noen som faktisk leser det jeg skriver her :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...