lørdag 11. august 2012

Og resultatet ble...

...en topp til Wibi! Det er lenge siden jeg har strikket noe til meg selv og dette var akkurat det rette plagget. Vanilla Lace av Drops Design. Og garnet er bare helt herlig! valgte å strikke med pinner 2,5 og 3 i stedet for 3 og 3,5. Dette er M strl.








Her forleden var jeg også på Fretex igjen og fant nok en gang noen flotte scoop som jeg driver å flikker på. Skal legge ut noen bilder av det også når jeg er ferdig. Det er ganske utrolig hvor mye fint man finner der. Jeg benyttet meg av tilbudet "fyll en pose for 349,- kr" og jeg fikk pakket nedi både kjoler, bukser, glidelåser og gensre. Gjett om jeg var fornøyd! 


Ha en fortreffelig kveld og lykke til Norge som spiller håndballfinale i kveld!!!

klemmer fra Wibi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...