torsdag 9. august 2012

Noe til meg selv...

...egentlig skulle dette garnet brukes til å strikke boleroer til mine to små nieser, men oppskriften ble for komplisert når jeg skulle forminske originalboleroen fra voksenstørrelse til barnestørrelse. Jeg får ta det igjen senere...boleroer skal de iallefall få av meg.

Er det forresten noen som har en godt tips når det gjelder forminsking av størrelser?

Ok, siden jeg gav opp boleroprosjektet denne gang, så tenkte jeg det kunne være greit at jeg for en gangs skyld strikket noe til meg selv. Jeg fant denne søte oppskriften på Granstudio og satte i gang og så langt ser det ut til at det kan blir en fin liten topp.




Jeg har brukt BabySilk Silver shine til denne toppen og håper det kan funke vel så bra som det garnet som er foreslått i oppskritften.




Det er litt igjen før den blir ferdig, men satser på at resultatet kommer om ikke så altfor lenge :-)


Ha en trivelig dag!

klemmer fra Wibi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...