mandag 30. juli 2012

Hvor er nøklene mine...?

...det er ikke tall på hvor mange ganger jeg har forlagt diverse nøkler opp igjennom årene. Frasene "hvor er nøklene mine?" og "jeg kan ikke finne nøklene mine!" er sikkert blitt ropt ut over tusen ganger.  Jeg har ikke for vane å glemme hvor jeg har lagt ting, og som mange andre har jeg et slags system i alt rotet mitt. Dessverre har nøkler fått plass ganske langt bak i hukommelsen...ikke vet jeg hvorfor. Det verste er at de gangene jeg ikke finner nøklene så har de ligget midt i åsynet på meg hele tiden...jeg ser rett og slett ikke skogen for bare trær! Er det noen som kjenner seg igjen?






Kanskje en godt synlig nøkkkelring kan hjelpe med problemet? Her er iallefall et førsøk på å minske nøkkelproblemet :-) Håper det kan bli bedre nå!
Denne nøkkelringen er heklet med tynt heklegarn og pinne nr.1,5. Det var litt putlete arbeid med så liten heklenål, men det funket i grunnen bra.

Ha en riktig fin mandag!

Klem fra Wibi


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...