tirsdag 17. juli 2012

Sommerens raggsokker?!...

...kjentes litt merkelig å sitte å strikke raggsokker midt på sommeren, men det har nå jammen meg kaldt og regnfyllt nok til det. Ble så inspirert av min svigerinne som hele tiden er "frysen" på beina. Jeg fant en kjekk oppskrift på innsiden av en garnlapp som fungerte rimelig greit. Har litt lyst å strikke et par til, denne gang kanskje i litt mer sommerlige farger. Vi kan iallefall late som det der sommer, selv om værgudene ikke akkurat viser oss det ;-)







Jeg var nødt til å ta en liten pause i "knyte-prosjektet", plutselig ble det nok for en stund. Når de lange trådene begynte å gi for mye motstand, måtte jeg hente ny motivasjon i noe nytt. Men gitarreimen skal nok bli ferdig, vil bare ta litt lengre tid en planlagt.

Ha en fin fin dag!

klemmer fra Wibi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...