lørdag 21. juli 2012

Bestillingshekling...

...en venn spurte meg så fint om jeg kunne hekle en liten figur til niesen sin. Det kunne være hva som helst, og da var det ingenting var mer selvsagt enn at det var en gjiraff det skulle bli. Har alltid hatt lyst til det, men det har virket så vanskelig. Men etter litt research og telling så ordnet det seg til slutt. Bare så dumt at jeg glemmer å skrive ned oppskriften etterhvert som jeg hekler...latskap, Wibi! 


Velkommen til Gaute Gjiraff! En liten luring han, men veldig sjenert...


Han tøffet seg litt her da..


Håper lillejenta blir fornøyd med denne karen:-) 

Dersom det skulle være noen som ønsker å bestille figurer hos meg (nesten hva som helst) er det mulig. Bare send en mail :-) 

Ha en riktig god lørdag alle sammen,

klemmer fra Wibi


1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...