søndag 13. mai 2012

"Det er Norge i rødt, hvitt og blått!"...

...jeg har slått meg litt på tallerkenbrikker nå som 17,mai nærmer seg.
Oppskriften på disse fant jeg på Garnstudio's oppskriftsider og var veldig greie å hekle. Skal bli et fint tillegg til 17.mai bordet! Oppskriften finner du HER.

"Det er Norge i rødt, hvitt og blått!"




Dette var en annen søt versjon av en tallerkenbrikke, også den fant jeg hos Garnstudio. Den ble litt annerledes enn oppskriften...tror jeg gjorde noe feil...
Oppskriften er uansett HER.

Jeg har fått så lyst til å hekle en skikkelig duk. Er det noen som har en bra oppskrift? 

Ha en god søndag kveld! 

klemmer fra Wibi





1 kommentar:

  1. Hei! Fine brikker du har laget!Ble inspirert til å øve meg å hekle,har tenkt lenge på det...så nå er det på tide! ;)
    Flotte til pynt på bordet også,og greit å bruke flere farger,da kan folk se hvilket glass de har?
    Begynner heklekurs(ser på UTUBE),i kveld...!:=)
    Tusen takk for oppskrift og inspirasjon!
    Hilsen Annki:-) En fin uke til deg!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...