søndag 20. mai 2012

Endelig i mål med kjolen fra Fretex...

...da kan jeg endelig klappe meg selv på skulderen etter å ha blitt ferdig med å sy opp det fantastiske kjolekjøpet jeg gjorde på Fretex for en måned siden. Resultatet ble ikke så aller verst. Tusen takk for alle gode tips! Jeg gjorde som dere sa, målte, satte nåler, klippet av, laget fald og prøvde å sy bretten.


Etter flere forsøk med synåla og en brett som ikke ville bli fin, til tross for iherdig stryking, endte jeg opp med å bruke faldebånd på bretten i stedet. Det er kanskje ikke noe man skal gjøre men det ble ganske fin for det:-) Det eneste er at bretten ble litt stiv, men det ser iallefall bra ut!

Kanten kan her se ut som den er skeiv, men det er bare måten den henger på.

Så mest sannsynlig blir dette kjolen jeg har på meg i bryllupet jeg skal i på lørdag! Gleder meg!

Ha en god søndag! 


klemmer Wibi




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...