mandag 7. mai 2012

Kosetøffel...


...en tøffel skal man ikke kimse over, iallefall ikke i disse tider hvor været skifter fra sommer til vinter over natten! Det snødde jo plutselig i helgen... Jeg har ikke tenkt å la gulvkulden kaste meg i seng med forkjølelse og feber, det har jeg virkelig ikke tid til nå...derfor heklet jeg disse tøflene fra Drops. Egentlig skal det være flere forskjellige farger på tøffelen, men siden det begynner å minske i garnkurven måtte jeg hekle dem ensfargede. Enkle å hekle, fin oppskrift fra Drops, thank you!





Ha en aldeles nydelig mandag!  Håper solen skinner også der du er. 

Mange klemmer fra

Wibi



1 kommentar:

  1. Så søte de var, slike hadde jeg lett betalt penger for.
    Du er virkelig en aktiv dame.
    Følger deg videre.
    Mvh
    Karianne

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...