onsdag 11. april 2012

Fremdeles på litt rangel...

...påskefølelsen er der fremdeles, men nå er det tilbake på jobb! Her er en liten rangle til. Det har blitt noen rangler i det siste. Denne ble heklet på flyet fra Sardinia og ble til slutt en sanseball med rangle inni. 



Jeg kom i prat med en hyggelig svensk dame som heter Camilla på flyet og hun gav meg noen gode forslag til hva neste prosjekt kunne være. Hun forslo blant annet en liten kanin. Jeg tok selvfølgelig utfordringen og begynte allerede på flyet å hekle starten på kaninen. Det har vært en vanskelig oppgave,  og jeg må ærlig innrømme at den ser mer ut som en liten hund enn en liten kanin. Jeg har litt arbeid å gjøre med hodet, men jeg SKAL komme meg i mål koste hva det koste vil. Resultatet kommer så snart jeg har løst "hodeproblemet"


Klemmer fra Wibi



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...