fredag 13. april 2012

Prosjekt "restegarn"...

...er i gang! Jeg har bestemt meg for å prøve å bruke opp mye av restegarnet jeg har liggende. For nå flyter det snart over her. Må få litt orden på sakene. Det står poser med garnrester overalt, litt av et syn...
Jeg har sakte men sikkert begynt å hekle litt småsaker. Ble så inspirert av alle de flotte kurvene som mange hekler for tiden så jeg laget min egen versjon: 


Nå fikk jeg noe finere å oppbevare alle smånøstene....ja, for det er virkelig smånøster, jeg klarer ikke å kaste dem. Kanskje det er litt unødvendig å beholde sånne smånøster, men tenk hvis jeg skulle trenge akkurat den fargen eller akkurat det garnet til et eller annet...Nei, jeg tror jeg beholder dem! 

I den andre kurven har jeg hemper til vognrangler. Jeg kjøpte dem i en butikk i Drammen, som jeg dessverre ikke husker navnet på...

BOKKJØP....I går var jeg og kjøpte min aller første heklebok! Jeg fant ut at det ville være spennende å prøve ut noen nye mønster, og denne boken stod i hylla og ropte på meg da jeg kom inn i bokforhandleren "Bok og Media" ved Straen Senteret i Stavanger




Ha en god fredag og god helgestart! Jeg kommer til å studere den nye hekleboken min i helgen. Men nå er det på jobb

fredagshilsen 
fra 
Wibi

1 kommentar:

  1. Hei. Måtte bare inn å kommentere dette:) Håper du finner inspirasjon i den nye boka og takk for at du reklamerer for butikken vår. Gleder meg til å lese og se videre på bloggen din. Mvh Irene, Bok og Media:-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...