søndag 15. april 2012

Restegarnet får ben å gå på....

...det begynner sakte men sikkert å minke i posen med restegarn. En deilig følelse og tanken på å kunne kjøpe mer garn gjør meg glad! Jeg har alltid hatt lyst til å hekle en Gjiraff, men det har til nå vært en vanskelig oppgave, men her om dagen løsnet det for meg. Det ble ikke en stor en, som jeg i utgangspunktet hadde tenkt, men en liten mini-gjiraff til å ha på nøkkelringen. Kanskje den er litt for stor til nøkkelringen, men jeg synes den var søt likevel. Perfekt som en liten gave til en venn eller venninne. 



En liten bamse fikk jeg også heklet.



I dag er det også stor feiring i familien! Min bestefar ble nettopp 80 og i dag er Dagen vi skal feire ham med brask og bram. Jeg har et gaveprosjekt gående som jeg er ganske fornøyd med. Hva skal man gi til noen som har alt? Et tips er iallefall nært forestående. Følg med!

Ha en flott søndag!

klemmer fra Wibi

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...