søndag 8. april 2012

Påskemorgen og reiseheklerier...

...jeg lovet dere en titt i reisehekleriene mine for et par dager siden. Titten ble litt forsinket pga et akutt behov for å kjøre i gang en Giveaway, men her kommer litt nytt knask: Rasta Helge og Hjerte Lina.

De ble til delvis på flyet og delvis på hytta. Her har hele familien vært med på å bestemme hvordan de skulle bli! De er begge heklet med garn kjøpt i Italia..jeg gikk nemlig tom for garn der nede... Da var det ekskursjon ut i byen for å lete etter en garnbutikk. Jeg kunne jo ikke dra på en 15 timers reise ut en tråd! Jeg møtte flere som gav meg inspirasjon. Det er så kjekt å oppleve hvordan heklingen skaper kontakt og samtale med mennesker rundt meg. Ta med heklenålen på tur! Da er du iallefall sikker på at du ikke kommer til å være alene.












Ønsker dere alle en riktig god 1.påskedag!

klemmer fra Wibi

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...