fredag 9. mars 2012

Orden i sysakene...

...etter jeg kom hjem fra Roma har det vært ganske rotete i sysakene mine, og etter inspirasjon fra Pigesind besluttet jeg meg for å gjøre noen grep... Jeg tok turen til Søstrene Grene's og kjøpte denne esken og litt innpakningspapir (synes dette var ganske fint) og limte det på eksen for å gi den en ny look. Resultatet ble ikke så verst...





Nå skal det være sagt at jeg også har et tovet penal, som jeg fikk i gave fra min venninne Hanne for mange mange år siden (det står til og med Wibi på det!!), og det er stappfullt av trådsneller, nåler, strikkepinner og denslags. 

Hvor lenge dette varer har jeg ingen anelse om, men det er iallefall en god start :-) 

Til slutt vil jeg bare fortelle at jeg endelig har fått hentet orkideene mine. Bestemor har vært barnevakt for dem mens jeg har vært borte. Hun har en spesiell evne til å få orkideer til å blomstre, med andre ord den perfekte barnevakt! 





Ha en rikig god fredagskveld og nyt helgestarten! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...