onsdag 7. mars 2012

Roma er forlatt...

...og jeg er tilbake i Norge igjen. Det har fremdeles ikke gått helt opp for meg, men det begynner å demre. Stavanger, Norge, familie, venner og nye prosjekter. Kommer vel snart inn i den vanlig tralten :-)

Det var en tårevåt avskjed i leiligheten i Viale di Trastevere, og det skal nok ikke gå lang tid før jeg reiser tilbake til denne fantastiske byen. Som en avskjedspresang heklet jeg denne lykke-marihønen.



I samme slengen laget jeg et marihøne-nøkkelknippe også. 


Dette er dag tre hjemme i Stavanger og det har fremdeles ikke gått helt opp for meg at jeg er tilbake igjen. Allerede mandag morgen var det rett avgårde på jobb og ikke minst måtte jeg klargjøre en del bestillinger jeg har fått i løpet av italiaoppholdet. Godt å få dem sendt avgårde:-)

I går var jeg på besøk hos mine herlige tantunger :-) Der fikk jeg ideen til å hekle Sauen Tim. Etter litt prøving og feiling ble denne lille rakkeren til. Velkommen Sauen Timmy:-)




Snart kommer en ny og oppdatert versjon av bestselleren Mini-Elefant. Den blir lagt ut for salg på Elpa.no.

PS: Minner om Giveawayen som har frist 13.mars !

klem fra Wibi

Ha en fin dag videre :-) 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...