torsdag 8. mars 2012

Vakuum og kløe i fingrene...

Vakuum ja, antiklimaks ja...det begynner å demre for meg at jeg ikke lenger er i Roma. Det er naturligvis fint å komme tilbake til Stavanger igjen med familie og venner, jobb og skole, men det er ikke det samme. Det er flott i Stavanger også, men det kan ikke sammenliknes med utendørsmuseet Roma... Men kanskje jeg skal gjøre det beste ut av det å ta med meg kameraet rundt i Stavanger også, prøve å se byen min med litt andre øyne :-)

Vakuumet har iallefall satt gang i heklingen min. Fingrene går nonstop! Dette er min siste kreasjon:

Liten Lilla Pingvin


Nå har jeg også begynt på et større prosjekt. (Litt uvanlig for meg, da jeg er ganske utålmodig) Jeg har begynt på et vognteppe, og kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å sitte pal døgnet rundt for å bli ferdig fortest mulig ;-) 

Håper dere alle har hatt en fin og solfylt dag! 

klem fra Wibi

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...