søndag 26. februar 2012

Bare en uke igjen....

...til jeg må reise tilbake til Stavanger. Aner ikke hvordan det kommer til å bli...har blitt vant med livet her nede i Roma og det har vært en produktiv periode her. "Made in Italy" kolleksjonen har blitt til en stor liten familie.


"Made in Italy"


f.v (bak): Bobo, Pupino, Rød Panda, Bambina Ballerina, Bella
f.v.(foran): Bubina, Bubino, Millepiedi


Har også lyst til å vise dere noen av mine favorittbilder fra Roma. For det begynner å bli tid for å se litt tilbake på tiden min her nede i Roma. Det er mange å velge mellom, men her er et lite (!) utvalg bilder: 



Colosseum


Kjærligheten er forseglet med hengelås..



"Steinalderbiblioteket" på Konservatoriet Santa Cecilia..


Teben ved mørketsfrembrudd


Gatekunstner i Via del Corso


Kastansje-mannen ved Fontana di Trevi


Vespaen, Italias stolthet 


Piazza Navona


Fontana di Trevi



Venter på....?



Imperial Forum (med snoe)



Musei Capitolini



Piazza Trilussa, ved Ponte Sisto 



Piazza Santa Maria in Trastevere


Nyt det som er igjen av helgen alle sammen, i morgen er det paa'an igjen :-)

PS: Naa runder bloggen min snart 1000 av dere flotte besokende og det maa naturligvis feires med min foerste GIVE AWAY!!! Jippi, det blir spennende :-)

hilsen Wibi









1 kommentar:

  1. For en herlig "made in Italy"-familie:-) Jeg har drømt om å dra til Italia, og spesielt Roma, i en årrekke, og som du frister med disse bildene!

    Klemmer

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...