tirsdag 14. februar 2012

Vår og St.Valentine


Det var vår i luften da jeg gikk av toget i Roma i formiddag. Herlig!! Ingenting er så deilig som når vårfølelsen begynner å komme snikende. Endelig går det mot varmere tider! Foruten vårfølelsen var det også St.Valentins dag i luften. Jeg må innrømme at jeg har til nå ikke blitt helt hekta på St.Valentins konseptet, men for hvert år som går kryper det lenger og lenger inn under huden. Da mener jeg ikke det overdrevne amerikanske konseptet som vi ofte ser et glimt av på kinolerreter og i butikkvinduene, men den grunnleggende ideen om å feire vennskap, nyforelskelse, kjærlighet og ekteskap. Det er i grunnen det er en fin dag å markere. 

14. februar, «alle hjerter dag»
dagen som er viet til kjærligheten.

Ok, jeg har altså latt meg overbevise og for å ære dagen har jeg heklet disse søte Divertimento-hjertene. Det skulle jo bare mangle! 



Og til slutt vil jeg bare si at jeg setter pris på dere alle sammen og ønsker dere en riktig fin feiring av St.Valentins dagen og våren :-)



La alle hjerter glede seg for vennskap og kjærlighet!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...