torsdag 23. februar 2012

Multi-tasking og solskinn...

Gjett om solen skinner i Roma i dag? Det er virkelig helt nydelig! Det er vaar i luften paa ordentlig:-) Fuglene kvitrer og atmosfaeren i byen har faatt en annen tone. Dette minner paa mange maater om eksamensperiodene mine i Bergen. Da jeg studerte der, satt vi ofte i Botanisk hage paa Nygaardshoeyden og leste til eksamen. Det var verken varmt eller kaldt og puggeegenskapene ble satt paa proeve.... Ja, det stemmer. Jeg pugger...tekst...til konserten jeg skal synge paa loerdag. Franske oppskrifter som Leonard Bernstein har komponert musikk til...og de er vanskelige.....trenger teksten aa gaa saa fort???  Jeg snubler i teksten hele tiden...vel...

Jeg har selvsagt med heklesakene som jeg kan ta frem mellom slagene.





Hva dette skal bli aner jeg virkelig ikke....hmmm... 

Jeg er like spent som dere! Haaper dere har en fantastisk torsdag :-) 

klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...