fredag 10. februar 2012

Jeg gir meg ende over...

Riktignok er det uvanlig med snø i Roma, men det høres litt morsomt ut å få beskjeden:  "Konservatoriet er stengt fredag og lørdag i påvente av snø..." Det hadde ikke skjedd i Norge. Dette betyr bare en ting....jeg må øve hjemme i dag også. Men det er vel ok, akkurat nå hører jeg nabokona synge også, så det burde vel være greit. Håndverkerne er borte i dag (i påvente av snø :-D) så det er ikke bråk fra overetasjen.



I knon it's unusual to have snow in Rome, but it sounds funny to get the message: "The conservatory is closed Friday and Saturday in case of snow..." It wouldn't happen in Norway.  This only means one thing...I have to practice at home. But it's ok, at the moment I can hear my neighbour sing alswell. The builders are not here today, so it's rather quiet here.


I morgen reiser jeg forhåpentligvis til Venezia!!!! Med mindre snøfall skaper problemer skal jeg sitte på toget til en by som kanskje ser litt annerledes nå enn på dette bildet....de sier det ligner en islagune...vel dere får vente å se:-) Bilder skal jeg iallefall ta masse av.

Tomorrow I'm going to Venice!! Unless the snow creates problems I'll be on the train towards a city that probably won't look like this picture....the say it looks like an icelagune....well, you'll see. I will take a lot of pictures.


Lånt fra Masalusa's blogg



I tillegg tar togturen over 6 timer...og det gir meg masser av tid til å hekle! Regner med å ha en del prosjekter gående når jeg kommer hjem. Resultatene får dere snart.

Ha en fin fredag :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...