søndag 12. februar 2012

Hvil i fred - Whitney Houston

Takk kjære Whitney, for all den gleden og inspirasjonen du har gitt meg gjennom hele oppveksten. Du var en av mine største forbilder. Det er ikke tall på hvor mange ganger jeg har stått i speilet med "børste-mikrofonen" og sunget til låtene dine på fullt volum på kassettspilleren. Det er heller ikke tall på hvor mange ganger jeg har danset "slow-dans" med gutten jeg likte aller best i klassen, eller hvor mange tårer jeg har grått i kjærlighetssorgens navn til dine vakre melodier. Det hele toppet seg med "The Bodyguard". Jentene arrrangerte utallige filmkvelder med allsang til denne legendariske filmen.  Vi fikk aldri nok av deg og Kevin Costner....



Denne låter har alltid gitt meg tårer i øynene....



Queen of the night var min favoritt. 




Takk! I will always love you.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...