onsdag 22. februar 2012

Opera og siklesmekke....

 ...i tilfellet man sovner....



Neida!!! I går hadde jeg store gleden å gå i operaen og høre Puccini's Madama Butterfly. Det var en flott opplevelse! Vi hadde perfekte plasser. Riktignok langt bak, faktisk helt bakerst på øverste galleri, men vi var perfekt posisjonert og kunne se og høre alt. Sangerne bar helt til siste rad og opplevelsen var fullkommen. Det skortet ikke i prestasjonene, og vi kan stolt fortelle av en av våre egne sangerkolleger i Norge sang, Audun Iversen. Gratulerer med en flott premiere! Selv om det til tider var en litt stillestående regi, så likte jeg hele bildet. Det var en nydelig scenografi, minimalistisk og enkel, med effektfulle virkemidler! Så er du i Roma og har lyst på en fin operaopplevelse klikk HER for mer informasjon.





Denne siklesmekken er min siste kreasjon. Har prøvd å få til en slik en tidligere, men har ikke fått det til før nå!! Tror kanskje jeg vil prøve meg på flere forskjellige design. Iallefall er disse også til salg på eplabutikken min. 


Ha en fin fin onsdag og nyt den gryende våren :-) 

PS: (nå skal jeg ha sangtime og klokka er 07.30 om morgenen....ikke akkurat den beste tiden på dagen å synge høye C'er)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...