mandag 27. februar 2012

Klar for nye prosjekter...

...naa som jeg snart er paa vei hjem fra Roma (hjelp saa fort tiden har gaat...4 maaneder har virkelig flydd) maa jeg finne nye prosjekter henge fingrene og jeg har surfet rundt paa blogger paa verdensveven og faat masse nye inspirasjon og input :-) Utrolig mye fint som finnes det ute!!

Tok med meg noe garn paa tur i dag. Vi faar se hva dette kan bli til :-)


To graa, to rosa.... noe fint maa det bli




Utsikt fra Gianicolo. Her kan man se bortimot alle severdighetene i Roma fra hoyden.



Solskinn i Roma i dag. Her paa Gianicolo :-)


I morgen vil jeg annonsere min foerste GIVEAWAY!! Naa er bloggen rundet 1000!!

Onsker dere alle en riktig god natt, og takker for at dere tar dere tid til aa titte innom bloggen min <3


klem Wibi




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...